Beleállt az LG-be a Google az új Pixel 6 reklámjával

2021.11.03

Beleállt az LG-be a Google az új Pixel 6 reklámjával

Abban még nincs semmi furcsa vagy különleges, hogy a Google közzétett egy vadonatúj Pixel 6 reklámot a YouTube-on, elvégre a zászlóshajó most érkezett, nyomatni kell a marketinget. Na de egy másik, visszavonult gyártó kárára? Az új videó ugyanis a még meglévő LG felhasználókat igyekszik meggyőzni arról, hogy váltsanak inkább Pixel modellre.

A Google Pixel 6 és a Pixel 6 Pro tagadhatatlanul izgalmas készülékek, egyedi fejlesztésű processzorral és még egy rakás további érdekességgel. Persze hiába jó egy termék, ha az emberek nem tudnak róla, vagy nem tartják kívánatosnak, szükséges egy átfogó reklámkampány is a siker kiteljesedéséhez. A most közzétett videó ennek a része, és összesen 113 okot sorol fel arra, hogy az embereknek miért érdemes épp most Pixelre váltani, “amikor a régi mobilod gyártója felhagy a telefonok gyártásával.” Az említett rész a videó legvégén látható, 8:30-tól:

 

Egyértelmű vizuális és verbális utalás történik az LG-re, ami a közelmúltban lépett ki a telefonos piacról, nyilván nem örömében, a mobilos divízió már évek óta csak küszködött. Elsőre talán nem lehet tiszta, hogy a Google miért épp egy másik, kvázi nem létező mobilgyártó kárára népszerűsíti saját készülékeit, de ha jobban belegondolunk, hamar rájöhetünk, mi is állhat a háttérben.

Az LG elég népszerű volt az amerikai kontinensen, viszont Ázsiában vagy Európában nem sikerült bekerülniük az 5 legnagyobb gyártó közé. Ebből arra lehet következtetni, hogy a Google talán szeretné az LG megüresedő helyét betölteni az USA-ban és Kanadában, és némi célozgatással rávenni a vásárlókat a váltásra.

Azért a videóban nem csak az LG kárára történik a reklámozás, az új Google Pixel 6 modellek ilyesmi nélkül is megállják a helyüket. Szót ejtenek a készülékek kamerás képességeiről, üzemidejéről, illetve az olyan extra funkciókról, mint az autóbalesetek felismerése és hasonlók.

Forrás: Napidroid

Vissza a hírekhez

Vissza