Az érintő betörése egyértelműen látszik, az LCD sérülésekor pedig az iPad kijelzője rossz minőségű képet ad, esetleg fehér a képernyő, vagy csak a háttérvilágítás kapcsol be, de nincs kép. Az iPad Air 2 esetén az érintő és az LCD laminálva van, így ilyen esetben az érintő és a kijelző csak együtt cserélhető.
Javítási idő: 3 óra
Szerviznehézségi szint :
A leejtés következtében erősen deformálódott hátlap esetén a csere elkerülhetetlen. Ilyen esetben az érintett készülék összes belső alkatrészét egy új hátlapba építjük át. Kisebb sérülések esetén általában csak a sarkokat kell korrigálni, amit az érintő cseréjénél díjmentesen elvégzünk. A javítás nagy tapasztalatot igényel, mert a készülék összes alkatrészét át kell építeni az új hátlapba.
Javítási idő: 3-4 óra
Szerviznehézségi szint :
Az akku meghibásodása esetén a töltő csatlakoztatásakor a készülék újraindulgat, az iOS nem tölt be, esetleg jelzi a töltést, de az akku mégsem töltődik fel. Szintén előfordulhat, hogy a készülék használat közben kikapcsolgat, vagy újraindul. Az akku meghibásodása csak bevizsgálással állapítható meg egyértelműen.
Javítási idő: 3-4 óra
Szerviznehézségi szint :
Ha a készülék hol tölt, hol nem, vagy csak a kábelt adott pozícióban tartva, vagy folyadék okozta szennyeződés miatt esetleg teljesen néma, akkor a dock-csatlakozó lehet a hibás, amit ilyenkor kicserélünk.
Javítási idő: 3-4 óra
Szerviznehézségi szint :
A Home gomb problémájára utal, ha a gomb nem, vagy csak nehezen reagál a lenyomásra, és így például nagyon erősen kell lenyomni, hogy azt a készülék érzékelje. Ha a gomb elmozdul a helyéről, vagy beesik az érintő síkja alá, és nem lehet megigazítani, akkor cserére szorul.
Javítási idő: 3-4 óra
Szerviznehézségi szint :
Ha nehézkes a készülék bekapcsolása, vagy a gomb egyáltalán nem reagál, nem működik a hangerőszabályzás sem fel, se le, vagy a némító gomb, vagy esetenként magától kapcsolgat, akkor az cserére szorul. Előfordulhat még, hogy a Smart Case lehajtásakor az nem altatja el a készüléket.
Javítási idő: 3-4 óra
Szerviznehézségi szint :
Az antenna meghibásodásakor gyenge a Wi-Fi jel, vagy eleve semmilyen hálózatot nem lát a készülék, vagy látja őket, de nem hajlandó csatlakozni. A mobilinternetes kapcsolatra képes modellek esetén előfordulhat, hogy csak a szabad ég alatt talál hálózatot, vagy azt eldobálja, GPS esetén pedig a pozicionálás nem pontos vagy sikertelen. Általában beázás, leejtés, vagy az érintő betörése okozhatja.
Javítási idő: 3-4 óra
Szerviznehézségi szint :
A jack csatlakozó problémája kihatással lehet a bedugott füles hangminőségére, az recseghet vagy például csak az egyik oldala szól. Ha beleszorult vagy beletört a jack csatlakozó feje vagy bármi más idegen tárgy, és azt nem lehet kiszedni, akkor a csatlakozót ki kell cserélni. A beszorult csatlakozók kiszedésében nagy gyakorlatunk van, de előfordul, hogy nem járunk sikerrel, így csak a csere marad.
Javítási idő: 3-4 óra
Szerviznehézségi szint :
A hangszóró recseg, nagyon torz hangot ad, vagy egyáltalán nem szól. Ennek oka legtöbbször beázás, vagy leejtés, de van, hogy a hangszóró rács vagy a hangjáratok összekoszolódása okozza. Ebben az esetben csak azt kell kicserélni, aminek díja 4.000Ft.
Javítási idő: 3-4 óra
Szerviznehézségi szint :
A készített kép zajos vagy homályos, esetleg oda nem illő foltok vannak rajta. Ha a Kamera app nem indul el, vagy csak sötét képet látunk, és ezt egy szoftverfrissítés sem oldja meg, akkor a kameramodult ki kell cserélni. Ilyen esetekben az előlapi kamera működését is gátolhatja a hátlapi kamera hibája.
Javítási idő: 3-4 óra
Szerviznehézségi szint :
Ha például a FaceTime app használata közben rossz minőségben, homályosan látjuk saját magunkat, de ez nem az előlap szennyeződése miatt van, vagy pedig eleve csak sötét képet kapunk, akkor az előlapi kamerát cserélni kell. Az előlapi kamera problémája miatt előfordulhat, hogy egyúttal a hátlapi kamera sem működik.
Javítási idő: 3-4 óra
Szerviznehézségi szint :
Javítási idő: Változó
Szerviznehézségi szint: Változó
Ha a készülék kamera lencséje sérült, üzletünk gyári alkatrésszel cseréli, így a kamera optikája újra védve lesz.
Javítási idő: Változó
Szerviznehézségi szint: Változó
Ha készülék drasztikus merül, akár töltés közben, nem talál hálózatot, WiFi jel erőssége gyenge, vagy egyáltalán nincs, abban az esetben alaplapon egy IC sérülhetett. Üzletünkben gyári alkatrésszekkel pótoljuk, így visszanyerhetjük készülékek új állapotát.
Javítási idő: Változó
Szerviznehézségi szint: Változó
Ha a telefon operációs rendszer egyes funkciói nem működnek megfelelően, a készülék lelassul, gyorsabban merül, vagy nem kapcsolódik az internetre, esetleg be sem kapcsol, az utalhat szoftveres hátterű hibára is. Ilyenkor készülékre visszaállítjuk az eredeti operációs rendszer legfrissebb aktuális verzióját, ami a szoftveres hibákat általában orvosolja.
Javítási idő: Változó
Szerviznehézségi szint: Változó
Az operációs rendszer legfrissebb verziójának visszaállítása előtt az adatokról mentést készítünk, és azokat a folyamat után visszaállítjuk a készülékre. Az adatmentés csak abban az esetben lehetséges, ha a készülék még, vagy egyéb javítások után bekapcsol. Igény esetén tételes mentést is tudunk készíteni, annak függvényében, hogy milyen adatokra van szükség.
Az online munkamenet könnyű, gyors és díjmentes illetve a várható javítás idejét és várható árát is megtalálod.