Az iPad Pro kijelzőjének törése esetén mindenképp szükséges annak cseréje, de a zavaró karcolások, horzsolások is indokolhatják ezt.
Javítási idő: 3 óra
Szerviznehézségi szint :
Az akkumulátor cseréje abban az esetben indokolt, ha az iPad érzékelhetően gyorsabban merül, mint az várható lenne vagy váratlanul kikapcsol és újraindul.
Javítási idő: 3 óra
Szerviznehézségi szint :
Ha az iPad hátlapján már zavaró mértékű karcolások vannak, esetleg külső behatás következtében deformálódott, cserére lehet szükség.
Javítási idő: 3 óra
Szerviznehézségi szint :
A töltő csatlakozó hibájára utal, ha az iPad Pro egyáltalán nem vagy csak részlegesen képes töltést felvenni.
Javítási idő: 3 óra
Szerviznehézségi szint :
Ha a médiafájlok recsegve vagy tompán szólalnak meg, esetleg teljesen némák maradnak, akkor a csengő hangszóró cseréje oldhatja meg a problémát.
Javítási idő: 3 óra
Szerviznehézségi szint :
Ha az iPad gombnyomásra nem kapcsol be/nem ébred fel, akkor nagy eséllyel a bekapcsoló szalagkábel hibásodhatott el.
Javítási idő: 3 óra
Szerviznehézségi szint :
Ha a hátlapi kamerával készített képek indokolatlanul homályosak, rossz minőségűek, az az alkatrész hibájára utalhat.
Javítási idő: 3 óra
Szerviznehézségi szint :
Ha az előlapi kamerával készített képek rossz minőségűek, vagy nem is lehet vele fotózni, akkor valószínűleg sérülhetett az alkatrész, emiatt cserére szorul.
Javítási idő: 3 óra
Szerviznehézségi szint :
Javítási idő: Változó
Szerviznehézségi szint: Változó
Ha a készülék kamera lencséje sérült, üzletünk gyári alkatrésszel cseréli, így a kamera optikája újra védve lesz.
Javítási idő: Változó
Szerviznehézségi szint: Változó
Ha készülék drasztikus merül, akár töltés közben, nem talál hálózatot, WiFi jel erőssége gyenge, vagy egyáltalán nincs, abban az esetben alaplapon egy IC sérülhetett. Üzletünkben gyári alkatrésszekkel pótoljuk, így visszanyerhetjük készülékek új állapotát.
Javítási idő: Változó
Szerviznehézségi szint: Változó
Ha a telefon operációs rendszer egyes funkciói nem működnek megfelelően, a készülék lelassul, gyorsabban merül, vagy nem kapcsolódik az internetre, esetleg be sem kapcsol, az utalhat szoftveres hátterű hibára is. Ilyenkor készülékre visszaállítjuk az eredeti operációs rendszer legfrissebb aktuális verzióját, ami a szoftveres hibákat általában orvosolja.
Javítási idő: Változó
Szerviznehézségi szint: Változó
Az operációs rendszer legfrissebb verziójának visszaállítása előtt az adatokról mentést készítünk, és azokat a folyamat után visszaállítjuk a készülékre. Az adatmentés csak abban az esetben lehetséges, ha a készülék még, vagy egyéb javítások után bekapcsol. Igény esetén tételes mentést is tudunk készíteni, annak függvényében, hogy milyen adatokra van szükség.
Az online munkamenet könnyű, gyors és díjmentes illetve a várható javítás idejét és várható árát is megtalálod.